Centrul de Studii Ufologice din
SUA a dat publicității în 2014, un raport în care prezintă câteva
concluzii asupra unor evenimente petrecute în ultimii 60 de ani, de când
activează. În primul rând, raportul face referire la urmele materiale
pe care OZN-urile le-au lăsat, în călătoria lor pe planeta Pământ. Este
vorba despre modificări electromagnetice care au fost înregistrate de
aparate de măsurare, în momentul în care ele se apropiau de Pământ.
O altă întâmplare este cea petrecută în
anii 70, când terenul unde a fost văzut staționând un OZN, a ars mai
multe zile la rând, fără ca cineva să poată stinge acest
incendiu. Cercetările au arătat că solul își schimbase proprietățile
fizice și chimice, fenomen care a dus la apariția focului. Un alt
fenomen semnalat în acest raport este cel legat de luminile care apar în
jurul unui avion, atunci când acesta se află în apropierea unui OZN.
Aceste lumini au fost înregistrate și de
către radare. Specialiștii nu au putut explica producerea lor. Piloții
acestor avioane au relatat că lumini de diferite culori au pătruns în
interiorul aparatelor, preț de câteva minute. O altă întâmplare este cea
petrecută în anii 60, când un bombardier american a urmărit un OZN, pe o
distanță de mii de kilometri, survolând patru state americane. Radarele
au înregistrat această urmărire. La un moment dat, OZN-ul a dispărut
misterios și din raza vizuală a pilotului bombardierului, dar și de pe
ecranul radarelor.
În anul 2014, un radar din Belgia a
înregistrat un OZN, care mergea cu o viteză uriașă și care a executat
mișcări, pe care niciun aparat terestru nu le poate executa. Raportul
face un top al țărilor, unde au putut fi observat cel mai mare număr de
OZN-uri, în ultimii ani. Pe primul loc se află SUA, urmate de Anglia,
Spania, Rusia, Brazilia. Țările cu cele mai puține apariții sunt
Germania, India și Mexic, țări care cu câțiva ani înainte, erau în topul
țărilor cu astfel de vizite. În ceea ce privește SUA, aceste vizite
sunt mai numeroase în partea de nord-est a continentului, acolo unde
sunt amplasate cele mai multe baze militare și nucleare.
Perioada de timp în care s-au
înregistrat cele mai multe apariții ale OZN-urilor este cea cuprinsă
între orele 21.00 și 3.00 dimineața. Luna cu cele mai multe apariții
este iulie. Anii cu cele mai multe apariții sunt 1947, 1952, 1957, 1966
și 1973. De remarcat este faptul că luna ianuarie a anului curent, este
peste medie, în ceea ce privește apariția și observarea OZN-urilor. O
altă concluzie a raportului se referă la faptul că de cele mai multe
ori, radarele nu pot înregistra zborul unui OZN. Aceste au fie o viteză
foarte mică, fie viteze foarte mari.
OZN-urile care survolează pământul, la
câțiva metri înălțime, emit sunete care sunt înregistrate de aparate ca
și cum ar fi sunete ale insectelor și operatorii nu-și pot da seama de
existența radarelor.
Mulți oameni de știință au fost sceptici cu privire la fenomenul OZN. Anul 1979 a adus o primă probă care a rămas înregistrată pe aparatele radar și a fost recunoscută ca fiind reală, chiar și de sceptici. O flotă de OZN-uri a fost reperată de americanii care se aflau în Teheran, capitala Iranului, în anul 1979. Vă reamintesc că în acea perioadă americanii acordau suport militar Iranului.
Mulți oameni de știință au fost sceptici cu privire la fenomenul OZN. Anul 1979 a adus o primă probă care a rămas înregistrată pe aparatele radar și a fost recunoscută ca fiind reală, chiar și de sceptici. O flotă de OZN-uri a fost reperată de americanii care se aflau în Teheran, capitala Iranului, în anul 1979. Vă reamintesc că în acea perioadă americanii acordau suport militar Iranului.
Avioane militare americane s-au ridicat
de la sol și au plecat în urmărirea acestora. Ceea ce s-a întâmplat a
fost cel puțin ciudat pentru acea perioadă. Toate avioanele americane
s-au defectat, în momentul în care au pornit în urmărirea OZN-urilor, și
au fost nevoite să revină la sol. Întâmplarea a fost înregistrată de
radarele din zona respectivă și a dat de gândit militarilor aflați în
Iran.
În anul 1990, un eveniment similar s-a produs în Belgia, când avioane
NATO au pornit în urmărirea unei escadrile de OZN-uri. Manevrele pe care
le-au făcut OZN-urile ar fi ucis orice pilot pământean.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu